قوانین فروشگاه مبل روژ به شرح زیر است:

ثبت سفارش

با انتخاب محصول از قسمت دسته بندی ها و یا جستجو کردن آن، می بایست محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس با رفتن به صفحه سبد خرید، باید تعداد و قیمت محصول را بررسی کرده و اقدام به تسویه حساب نمایید. در این قسمت اطلاعات و آدرس خود را جهت دریافت محصول درج کنید. در نهایت با ثبت سفارش، وارد درگاه پرداخت بانک ملت می شوید و هزینه را بصورت آنلاین پرداخت می کنید.

مراحل ثبت و ارسال محصول به شماره تلفن شما پیامک خواهد شد. همچنین می توانید از طریق کارشناسان فروش مبل روژ،  روند ارسال محصول خود را پیگیری نمایید.

نحوه محاسبه هزینه

هزینه ارسال محصولات با توجه به نوع محصول متفاوت بوده و به شرح زیر می باشد:

  • هزینه باربری تا درب منزل به عهده مشتری بوده و به صورت پس کرایه محاسبه می شود.
  • حمل طبقات و نصب فقط در همدان امکان پذیر می باشد و هزینه آن به عهده مشتری است.

زمان ارسال

زمان تقریبی تحویل محصولات به شرح زیر می باشد:

  • مبل استیل و کلاسیک 20 الی 25 روز کاری
  • مبلمان راحتی و سرویس خواب 20 الی 25 روز کاری
  • میز تلویزیون و جلومبلی 15 الی 20 روز کاری

امکان تغییر ویژگی های محصول و لغو سفارش

  • امکان تغییر در رنگ چوب و پارچه تا 12 ساعت پس از ثبت سفارش وجود دارد.
  • در صورت لغو سفارش 40% هزینه کسر خواهد شد.