ارسال به سراسر کشور
انتخاب رنگ و پارچه متنوع
کیفیت مناسب
خدمات پس از فروش
دسته بندی ملزومات اداری
برای مشاهده محصولات هر دسته بر روی آن کلیک کنید.
صندلی انتظار
ملزومات اداری:
تمامی ادارهها و سازمانها در محل کار خود نیازمند لوازم اداری هستند. در واقع این محصولات در تسهیل کارها و بهبود در هماهنگی و نظم بخشیدن به فعالیتها، نقش بسیار مهمی دارند.
لیست ملزومات اداری:
از جمله ملزومات اداری مهم میتوان به میز مدیریت، میز کنفرانس، میز تحریر، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس، گاو صندق، کمدهای اداری و نیم ست اداری اشاره کرد.
بهترین طرح میز و صندلیهای اداری:
در بین تمامی ملزومات اداری، میز و صندلی از مهمترین و تأثیرگذارترین لوازم در دکوراسیون شرکت محسوب میشوند. به دلیل استفاده زیاد کارمندان از این دو محصول، جنس و طرح آنها در تهیه لوازم اداری در اولویت بالاتری قرار دارد. صندلیهای اداری باید دارای استانداردهای آرگونومیک بوده تا سلامت جسمی کارمندان اداره را به خطر نیاندازد. فاکتورهای لازم هر صندلی اداری شامل: تنظیم پشتی، تنظیم ارتفاع، قابلیت چرخش، جنس و روکش صندلی میباشد.
تهیه ملزومات اداری:
فروشگاه مبل روژ با هدف فراهم آوردن ملزومات اداری با زیباترین طرحها و باکیفیت ترین آنها در غرب کشور فعالیت میکند. شما میتوانید محصولات مورد نظر خود را مطابق جنس، رنگ و اندازههای متفاوت سفارش دهید.